Álláspályázat

2024. augusztus 29. 13:31

❗️

ÁLLÁSPÁLYÁZAT

❗️

KATASZTRÓFAVÉDELEM KÖZPONTI MÚZEUMA

pályázatot hirdet Rendvédelmi-igazgatási alkalmazott (RIASZ) keretében

kiállítástechnikus

Foglalkoztatás :

a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (továbbiakban:Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszonyban.

Foglalkoztatási jogviszony időtartalma:

határozatlan idejű

Munkarend:

teljes munkaidő (hivatali munkarend)

Munkavégzés helye:

1105 Budapest, Martinovics tér 12.

Jogállás, illetmény és juttatások:

Az illetmény a rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszony vonatkozásában a Hszt.12. melléklete alapján „A” munkaköri kategória szerint kerül megállapításra.

Ellátandó feladatok: A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

• a Katasztrófavédelem Központi Múzeuma, kiállításainak karbantartása,

• időszaki és vándorkiállítások építése

• kiállítások összekészítése, csomagolása, szállítása,

• múzeumi installációk készítése

• a Katasztrófavédelem Központi Múzeuma raktárainak rendben tartása

• közreműködés restaurálási folyamatokban

Alkalmazás feltétele:

• magyar állampolgárság

• cselekvőképesség

• büntetlen előélet

• állandó belföldi lakhely

• egészség alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés

• középfokú végzettség

A feltétel elbírálásánál előnyt jelent:

• B kategóriás jogosítvány

• asztalos, ács, lakatos egyéb szakképzettség

• hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

• önállóság

• precíz, pontos munkavégzés

• rugalmasság,

A jelentkezés részeként benyújtandó iratok:

­ végzettséget igazoló bizonyítvány másolata,

­ fényképes, részletes önéletrajz és motivációs levél,

­ nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban résztvevők megismerhetik,

­ nyilatkozat arról, hogy az anyagban foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának határideje:

2024. szeptember 15.

Elbírálási határidő:

2024. szeptember 30.

Állás tervezett betöltésének időpontja:

2024. október 1.

A jelentkezés benyújtásának módja:

Elektronikus úton az vzer.qe.orexv@xngirq.tbi.uh e-mail címen.

A felvétellel kapcsolatban további információt Dr. Berki Imre igazgató nyújt az alábbi telefonszámon: +36-20-251-3813.

A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:

Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.

A pályázati kiírás itt tekinthető meg:

https://muzeum.katasztrofavedelem.hu/.../allaspalyazat

Álláshirdető szervezet bemutatása:

A munkáltatóval kapcsolatban információt a https://kok.katasztrofavedelem.hu/ honlapon szerezhet.