Álláspályázat
2024. augusztus 29. 13:31
ÁLLÁSPÁLYÁZAT
KATASZTRÓFAVÉDELEM KÖZPONTI MÚZEUMA
pályázatot hirdet Rendvédelmi-igazgatási alkalmazott (RIASZ) keretében
kiállítástechnikus
Foglalkoztatás :
a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (továbbiakban:Hszt.) alapján rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszonyban.
Foglalkoztatási jogviszony időtartalma:
határozatlan idejű
Munkarend:
teljes munkaidő (hivatali munkarend)
Munkavégzés helye:
1105 Budapest, Martinovics tér 12.
Jogállás, illetmény és juttatások:
Az illetmény a rendvédelmi igazgatási alkalmazotti jogviszony vonatkozásában a Hszt.12. melléklete alapján „A” munkaköri kategória szerint kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok: A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
• a Katasztrófavédelem Központi Múzeuma, kiállításainak karbantartása,
• időszaki és vándorkiállítások építése
• kiállítások összekészítése, csomagolása, szállítása,
• múzeumi installációk készítése
• a Katasztrófavédelem Központi Múzeuma raktárainak rendben tartása
• közreműködés restaurálási folyamatokban
Alkalmazás feltétele:
• magyar állampolgárság
• cselekvőképesség
• büntetlen előélet
• állandó belföldi lakhely
• egészség alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés
• középfokú végzettség
A feltétel elbírálásánál előnyt jelent:
• B kategóriás jogosítvány
• asztalos, ács, lakatos egyéb szakképzettség
• hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
• önállóság
• precíz, pontos munkavégzés
• rugalmasság,
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok:
végzettséget igazoló bizonyítvány másolata,
fényképes, részletes önéletrajz és motivációs levél,
nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban résztvevők megismerhetik,
nyilatkozat arról, hogy az anyagban foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának határideje:
2024. szeptember 15.
Elbírálási határidő:
2024. szeptember 30.
Állás tervezett betöltésének időpontja:
2024. október 1.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az vzer.qe.orexv@xngirq.tbi.uh e-mail címen.
A felvétellel kapcsolatban további információt Dr. Berki Imre igazgató nyújt az alábbi telefonszámon: +36-20-251-3813.
A jelentkezés elbírálásának módja, rendje:
Az előszűrés az önéletrajzok és motivációs levelek alapján történik. A kiválasztott jelentkezőnek a személyes meghallgatáson eredetben kell bemutatni a végzettséget igazoló oklevelet, valamint (amennyiben a jelentkező jelenleg nem rendvédelmi szerv személyi állományának a tagja) a három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt.
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezők a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton kerülnek kiértesítésre.
A pályázati kiírás itt tekinthető meg:
https://muzeum.katasztrofavedelem.hu/.../allaspalyazat
Álláshirdető szervezet bemutatása:
A munkáltatóval kapcsolatban információt a https://kok.katasztrofavedelem.hu/ honlapon szerezhet.